Olen viime viikkoina (ja kuukausinakin) etsinyt tapaa ansaita kotona. 

Löysin sivuston joka väittää että voi ansaita x-summan rahaa tekemällä töitä siellä missä haluaa ja silloin kun haluaa - netissä. Tietysti kiinnostuin! Kunnes selvisi millaisen summan joutuisin opin saamisesta pulittamaan. Ainakin he olivat keksineet miten netissä voi ansaita x-summan rahaa :DDD

Jatkan siis sillä alkuperäisellä linjallani eli helppoa tietä ei ole (ainakaan minulle), varsinkin kun arpa- ja lotto-onni on surkeimmasta päästä. Joskun innostun lipukkeen hankkimaan - ihan vain kannatuksen vuoksi. Viimeksi nettosin 25€ sijoituksella vaivaisen maitopurkin verran (jäi mieleen kun olin maidonhakureissulla ja voitto riitti juuri siihen). Tämä on minun elämääni juuri tyypillisimmillään; rahat käärii joku muu.

Lukiessani omia juttujani (joka on se päätarkoitus tässä) huomaan että olen materiaalikeskeinen ihminen. Kuvittelen olevani jotain muuta.

Joskus minua häiritsee että muutkin pääsevät näitä sepustuksia lukemaan. Kun avaan sivuston kävijämäärä muistuttaa minua että tämä voi kiinnostaa muitakin. Tietysti voisin tehdä tämän koneelleni ihan omaan kansioonsa, mutta silloin en oppisi mitään tästä nettisirkuksesta. Olen siis oppimassa ja haluan oppia (samalla myös itsestäni). Niin että hyvät ihmiset: luette todella henkilökohtaista päiväkirjaa. 

Heti alussa päätin että haluan pysytellä mahdollisimman sukupuolettomana ja kaikin puolin tuntemattomana. Tämä on myös jatkossa tavoitteena. Haluan tehdä tämän siksi että jos joku näistä jorinoista hyötyisi ja oppisi niin hänellä ei olisi ennakkoasenteita kirjoittajaa (minua) kohtaan. 

Olemme siis yhteisellä oppimisen tiellä.